O Nissan GT-R, které je k zapůjčení:
Nissan GTR je japonský supersportovní automobil, který přišel na trh s ohromujícím dojmem až v roce 2007, i když jeho první koncept byl světu představen již v odvážném roce 2001. Tento vůz nese v sobě dědictví japonského inženýrství a automobilové vášně, a jeho dynamický vzhled slibuje rychlost a sílu ještě před tím, než se posadíte za volant. Srdcem tohoto ohromujícího stroje je 3,8litrový DOHC V6 motor, který dosahuje úctyhodných 404 kW, což představuje 550 koní. Pro srovnání, uznávaný Ford Mustang 5.0 V8 se může pochlubit „pouze“ 415 koni. Tento vůz se nebojí postavit ani elitním italským konkurentům, jako je Ferrari 458 Italia, který disponuje 570 koňmi. I sním dokáže Nissan GTR udržet krok! Více o jízdě v Nissanu GT-R
Jen pro zajímavost: Nové GTR se v Evropě nebude prodávat
Nový Nissan GTR se v Evropě nebude prodávat protože nesplňuje evropské hlukové limity pro osobní automobily a navíc není náš trh pro automobilku příliš perspektivní. To je smutným faktem, který se ale dal očekávat. V minulosti se objevil případ, kdy byl příliš hlučný Nissan GT-R vykázán z Nürburgringu. Podobných případů existuje u nás v Evropě více. Bohužel…
Zdroj: Autorevue.cz a Garaz.cz
Řízení Nissanu GTR jako dárek – Jak se řídí zapůjčené GT-Rko?
Co Vám budeme povídat, naprosto parádně. Silný motor umožňuje atakovat akceleraci pod 3 sekundy a maximální rychlost přes 300 km/h. Není divu, že jde o nejrychlejší čtyřmístný vůz na světě. Řízení i řazení je velice komfortní a to částečně díky dvou-spojkové převodovce. Ta je kvůli rozložení váhy vozu umístěná až u zadních kol. To umožňuje konstrukce zvaná transaxle, kterou v minulosti také využívala automobilka Porsche, například u Porsche 911 Carrera. Co Vás možná překvapí je interiér vozu, který není oproti ostatním supersportům příliš luxusní. Vše ale vynahradí parádní motor a zvuk linoucí se z výfuku! Rozhodně Nissan GT-R stojí za půjčení 🙂
Jak probíhá zážitková jízda v Nissanu GTR?
Zážitková jízda s Nissanem GTR probíhá v běžném provozu – obec a dálnice. Pomyslnou třešničkou je letištní sprint, kdy se snadno můžete přehoupnout přes 200 km/h. Po celou dobu jízdy je s účastníkem ve voze instruktor, který dohlíží na to, aby se něco nepřihodilo. Přece jenom jde o vůz s cenovkou blížící se 3 milionům korun. Dobrou zprávou je, že existuje více časových variant – 20, 40 nebo 60 minut jízdy. Pokud budete mít zájem můžete si celou jízdu nechat natočit. V současnosti probíhají jízdy pouze v Praze a to v běžném provozu a dálnici. Bez letištního sprintu.
Jaké jsou recenze na jízdu s Nissan GT-R?
Přístup super skvěle jsme pokecali o kárách je vidět že to kluky baví klidně bych instruktora šel dělat taky, nicméně jsem řídil hodně silných aut ale zrychlení GTRa je fenomenální a to co jsem si o něm myslel mé očekávání ještě předčilo a to je ještě ta slabší specifikace no je to prostě bestie a životnost řidičáku asi nebude moc dlouhá. Moc děkuju. Radek J., hodnocení: 5/5
Číst více recenzí na Adrop.cz
Kolik jízda v Nissan GT-R stojí a kdy je nejbližší termín jízdy?
Dvojspojková převodovka, z nuly na sto pod tři sekundy a neuvěřitelných 550 koňských sil? Kdo by nechtěl pilotovat do nedávna nejrychlejší čtyřmístné auto planety, legendu mezi supersporty – Nissan GTR? Japonci to s auty zkrátka umí a dokazují to v každém detailu. Nekonečnou horu emocí poskytne nejen technicky perfektní jízda, bezvadná ovladatelnost, ale i smyslnost křivek a vyladěný vzhled! Zážitek z jízdy lze využít jako dárek, se kterým se nespletete. Opravdu chytí za srdce. Kolik jízda stojí a kdy je možný termín?