JÍZDA V MITSUBISHI LANCER EVO + SUBARU IMPREZA

O Mitsubishi Lancer Evo a Subaru Impreza WRX:

Jízda na okruhu v závodních speciálech
Jízda na okruhu v závodních speciálech Mitsubishi Lancer EVO a Subaru Impreza WRX STI

Závodní speciál Mitsubishi Lancer Evo nabízí výkon rovných 500 koní jejichž výsledkem je 190 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,5s. Mitsubishi je bezesporu jedním z nejznámějších rallye vozů právě spolu se Subaru Impreza, které také v rámci tohoto zážitku vyzkoušíte. Subaru Impreza WRX STI disponuje výkonem 350 koní s maximální rychlostí 190 km/h a zrychlením z 0 na 100 km/h za 4,1s. O zábavu tedy nebude nouze. Pokud byste měli zájem, můžete se v Subaru projet i samostatně a dokonce na okruhu! Více o jízdě v závodních speciálech


Jízda v Subaru Impreza WRX STI v běžném provozu, dálnici i okruhu!

Jízda v modrém Subaru Impreza WRX STI

Vyzkoušejte novější Subaru Imprezu WRX STI v Praze v běžném provozu i dálnici. Nově se také můžete projet na závodním okruhu v Mostě a Brně ve dvou variantách – 2 a 4 kola. Nezní to skvěle?


Jak probíhá jízda na okruhu v těchto speciálech?

Jízda v závodních speciálech probíhá na okruhu v Mostě a Brně. Po vyřízení nezbytných formalit a krátké instruktáži můžete jít do akce. Čekají Vás 2+2 nebo 4+4 kola za účasti instruktora. Ten bude dohlížet na bezpečnost a poskytovat cenné rady. Pokud by se některý z vozů porouchal, připravený je náhradní vůz, Renault Megane RS. Pokud Vy nebo obdarovaný nevlastní ŘP. je možnost jízdy pouze jako spolujezdec.


Recenze na jízdu na okruhu v závodních speciálech:

Čekal jsem zajímavý zážitek, ale čekala mě naprosto euforická zábava. Samotní instruktoři hecovali, ať se toho nebojím, ať dám plyn až na podlahu, že ty pneumatiky musí v zatáčkách pískat, že to k tomu patří, když jsem pak v zatáčce zničil dopravní kužel, tak se instruktor tvářil spokojeně, že takhle to má vypadat. Účastník zážitku, 30 let, hodnocení: 8/10

Zdroj: Zazitky.cz

Dal jsem ho mému synovi a ten byl spokojený. Jen škoda že se muselo jezdit ne moc ostře. Jen kvílení pneumatik a už to bylo bráno jako problém. Konkrétně nám, aniž bychom něco vytýkali by se určitě daleko víc líbilo svézt se na šotolině nebo na jiném nezpevněném povrchu. Oba závodíme(motocross) takže zábava je když se to musí krotit. Uvádět auto do řízeného smyku to bylo to co jsme trochu očekávali ale jinak to samozřejmě bylo super. Roman A., 46 let, hodnocení: 10/10

Zdroj: Zazitky.cz

Kolik zážitková jízda stojí a kdy je nejbližší termín jízdy?